miercuri, 2 ianuarie 2013

MICUL SUFLET SI SUFLETUL PRIETENOS



Micul suflet si sufletul prietenos


-  Poti să alegi să fii orice Parte din Dumnezeu doresti, i-am spus Eu, Micului Suflet.
- Tu esti Divinitatea Absolută care se trăieste pe Ea Insăsi ca experientă. Ce Aspect al Divinitătii doreșsti să trăiesti acum, ca experienta de a fi Tu?
- Vrei să spui că am posibilitatea de alegere?, a întrebat Micul Suflet.
Si Eu am răspuns:
- Da. Poti alege să trăiesti ca experientă în tine, ca tine si prin tine, orice Aspect al Divinitătii.
- Bine, a spus Micul Suflet, atunci aleg Iertarea. Vreau să trăiesc experienta Sinelui meu ca acel Aspect al lui Dumnezeu numit Iertare Totală.
Ei bine, după cum îti poti închipui, aceasta a creat o situatie specială.
Nu exista nimeni pe care să-l ierti. Tot ceea ce am creat Eu este Perfectiune si Dragoste.
- Nimeni pe care să-l ierti?, a întrebat Micul Suflet, parcă nevenindu-i să creadă.
- Nimeni, am repetat Eu. Priveste în jurul tău. Vezi vreun suflet care să fie mai putin perfect, mai putin minunat decât tine?
La aceste vorbe, Micul Suflet a privit în jurul lui si a fost surprins să constate ca era înconjurat de toate sufletele din rai. Ele veniseră de departe, din întreaga Împărătie, deoarece auziseră că Micul Suflet purta o extraordinară conversatie cu Dumnezeu.
- Nu văd pe nimeni care să fie mai putin perfect decât mine!, a exclamat Micul Suflet. Atunci, pe cine să iert?
În clipa aceea, un alt suflet a iesit din multime.
- Poti să mă ierti pe mine, a spus Sufletul Prietenos.
- Pentru ce?, a întrebat Micul Suflet.
- Voi veni în viitoarea ta viată fizică si voi face ceva pentru care tu va trebui să mă ierti, a răspuns Sufletul Prietenos.
- Ce anume ai putea să faci tu, o fiintă de Lumină atât de Perfectă, încât să mă determini să vreau să te iert?, a vrut să stie Micul Suflet.
- O, a zâmbit Sufletul Prietenos, sunt sigur că o să inventăm noi ceva.
- Dar de ce ai vrea tu să faci acest lucru? Micul Suflet nu putea să-si dea seama de ce o fiintă de o asemenea perfectiune ar dori săşi încetinească vibratiile atât de mult, încât să facă, într-adevar, ceva „rău”.
- Simplu, a explicat Sufletul Prietenos, as face-o pentru că te iubesc. Vrei să trăiesti experienta Sinelui tău ca fiind Iertător, nu-i asa? Mai mult decât atât, tu ai făcut acelasi lucru pentru mine.
- Asa am făcut?, a întrebat Micul Suflet.
- Bineînteles. Nu-ti amintesti? Amândoi, tu si cu mine am fost Tot Ceea Ce Este. Noi am fost Susul si Josul si Stânga si Dreapta. Noi am fost Aici si Acolo, Acum si Atunci. Noi am fost Mare si Mic, Mascul si Femelă, Bine si Rău. Noi am fost, cu totii, Tot Ceea Ce Este.
Si noi le-am făcut toate acestea prin întelegere, astfel încât fiecare dintre noi să poată trăi experienta de noi însine, ca Cea Mai Grandioasă Parte a lui Dumnezeu. Pentru că noi am înteles că …
În absenta a ceea ce Voi Nu Sunteti, ceea ce Voi Sunteti, NU este.
În absenta lui ‚rece’, voi nu puteti fi ‚calzi’. În absenta lui ‚trist’, voi nu puteti fi ‚fericiti’; fără ceea ce se numeste ‚rău’, experienta a ceea ce voi numiti ‚bun’ nu poate exista.
Daca alegeti să fiti un lucru, trebuie să apară, undeva în univers, ceva sau cineva opus lui, pentru a-l face posibil.
Sufletul Prietenos a explicat apoi că acei oameni sunt Îngeri Speciali ai lui Dumnezeu si că aceste conditii sunt Darurile lui Dumnezeu.
- Nu-ti cer decât un singur lucru în schimb, a declarat Sufletul Prietenos.
- Orice! Orice, a strigat Micul Suflet. Era impresionat să afle că putea trăi experienta fiecărui Aspect Divin al lui Dumnezeu. Acum, el a înteles Planul.
- În momentul în care dau în tine, când te lovesc, a spus Sufletul Prietenos, în momentul în care îti fac tot ce se poate imagina a fi mai rău – chiar în acel moment … aminteste-ti Cine Sunt Eu cu Adevărat.
- O, n-am să uit!, a promis Micul Suflet. Am să văd în tine perfectiunea care te învăluie acum si-mi voi aminti întotdeauna Cine Esti.

Din cartea Conversatii cu Dumnezeu, de Neale Donald Walsch, publicată de Editura For You

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu